به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین؛

شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی در اربعین ۱۰۲ میلیارد جریمه شد

جریمه ۱۰۲ میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حکم پرونده یک شرکت هواپیمایی که در ایام اربعین اقدام به گرانفروشی بلیط کرده بود در شعبه چهارم مهم و ملی تعزیرات حکومتی به پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش تخلف محکوم شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: اگر تخلف دوباره صورت بگیرد، از قطع شدن سهمیه سوخت یارانه ای پروازهای داخلی و خارجی برخوردار می شود ولی این جریمه شامل سفرهای زیارتی نمی شود این شرکت هوایی به مدت سه ماه از خدمات دولتی محروم میشود.

گرانفروشی یک شرکت هوایی در ایام اربعین

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان مبلغ گرانفروشی که در ایام اربعین از سمت این شرکت متخلف انجام شده چهار میلیارد و ۷۲ میلیون ریال در فروش ۴۱۰ پرواز اصفهان به نجف و ۱۳۳ بلیط رشت به نجف بوده است.

به گفته رئیس شعبه چهارم ملی بر اساس قانون سران قوا حکم قطعی و لازم الاجرا به پلمب این شرکت صادر کردند و این شرکت هوایی را  به نصب ۱۰ روزه بنر تخلف بر سر در دفتر  این شرکت هوایی به منظور آگاهی مردم را صادر کرد.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات