به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین

سردار رادان از برنامه ۱۰۰ هزار خانه سازمانی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین: سردار رادان فرمانده کل انتظامی در مراسم معرفی مشاور فرمانده کل انتظامی و فرمانده قرارگاه مسکن، رئیس پلیس پیشگیری و فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی و مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این لباس شأن فرماندهی و مدیریت نصیب ما و تعدادی از شما همکاران خوبم شده و باید این فرصت را غنیمت بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت صادقانه به کار بگیریم.

وی افزود: در دستگاه های اجرایی کشور  در حال حاضر ۲ نوع مدیریت وجود دارد که اولی مبتنی بر آیین نامه ها و قوانین و مقررات صرف است و نوع مدیریت دوم، مدیریت جهادی است با این وجود می توانیم در این شرایط سخت در کشورمان عبور کنیم.

اجرایی مدیریت جهادی در تمام دستگاه های نظارتی

رادان گفت: همه کنار هم می توانیم با فلسفه مدیریت جهادی در بیشتر کارها موفق شویم  و در نظم ایران که من و شما ملت سرافراز کشورمان مقیمان آن هستیم با پشت سر گذاشتن مسیر پیچیده اداری، به هدف خود برسیم تا ما نیز بتوانیم به ارائه خدمات سرعت دهیم و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: اگر امروزه با مدیریت جهادی پیش نرویم در موفقیت امور به مشکل بر خواهیم خورد و باید در این برنامه تمام دستگاه های نظارتی وارد شوند تا بتوانیم در کنار هم به کارها سرعت بدهیم.

فرمانده کل انتظامی بیان داشت:  اگر همه دستگاه های مربوطه اصل هدف خود را بر پایه  مدیریت جهادی بگذارند بدون شک در کنار هم به قله های ترقی می رسیم، در این موقعیت سخت اقتصادی قطعا باید مدیریت جهادی انجام شود تا آسان کننده شرایط فعلی باشد.

به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت

وی به موضوع سرقت که مشکل جدی مردم و رهبر معظم انقلاب است اشاره کرد و افزود: ما با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و انتخاب فرمانده ای با تجربه و کاربلد بی شک شاهد کاهش سارقان سابقه دار خواهیم بود و به زودی مردم لذت آرامش خواهند چشید.

برای بالا بردن جایگاه اجتماعی پلیس باید تلاش کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان کرد: پلیس پیشگیری یکی از بخش های تاثیرگذار در بالا بردن درجه اجتماعی پلیس است و باید برای کسب جایگاه اجتماعی به بخش راهور و پلیس پیشگیری نگاه ریشه ای داشته باشیم و برای این امر باید از فرمانده ای با تجربه استفاده کنیم.

سردار رادان گفت: کمک و خدمات رسانی به مردم و معیشت پرسنل از وظایف بنیاد تعاون فراجا است و باید برای این اقدامات درون و برون سازمانی شخصی انتخاب شود که در کنار مدیریت جهادی با ماموریت های این بخش نیز آشنایی داشته باشد. سردار ناظر فرمانده ای است که توانایی این بر عهده گرفتن این کار را دارد و یقیین داریم ما را با همه این مشکلات به مقصد می رساند و  مجموعه به ریل خود بازگردد.

فرمانده کل انتظامی به روسای که امروز تجلیل ومعارفه شدند اشاره کرد و گفت: باید بنیاد تعاون به مجموعه پلیس پیشگیری و  به مجموعه قرارگاه مسکن برای برنامه ۱۰۰ هزار خانه های سازمانی کمک شایانی داشته باشد و پلیس پیشگیری نیز برای پیشبرد اهداف تعریف شده کمک کند.

سردار رادان در انتها بیان کرد: انتظار ما این است که این مجموعه در این مدت کوتاه که  به پایان سال مانده است فعالیت خود را انجام دهد تا ما این تحولات را لمس کنیم و انتظار ما کار جهادی و تلاش مضاعف همکاران در این مسیر است.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات