به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین؛

تشکیل کمیته با محوریت سازمان تعزیرات حکومتی بر تنظیم بازار

تشکیل کمیته با محوریت سازمان تعزیرات حکومتی بر تنظیم بازار

به گزارش پایگاه خبری دنیای سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در همایش مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حلول ماه رجب و میلاد با سعادت پنجمین امام شیعیان را تبریک گفت.

پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت

وی افزود: این ماه پر برکت مهلتی برای خودسازی و توجه ویژه به معنویات و تفکر در نعمت های خداوند است و خدمت به مردم یکی از بالاترین عبادات به حساب می آید و این تکلیف گرانبها در ماه‌های رجب و

وزیر دادگستری گفت: تلاش همه دستگاه ها خدمت به مردم کشور است و این موضوع خیلی مهم است که ضمن قاطعیت در پیگیری و رسیدگی به پرونده‌ها به کسی ظلم نشده و حق کسی ضایع نشود. امر پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است و نباید در گیر و دار رسیدگی به پرونده‌ها از آنها غفلت شود.شعبان و رمضان جایگاه بزرگی پیدا می‌کنند.

نظارت بر تولیدکنندگان مهمترین بخش از فرایند تنظیم بازار و قیمت‌گذاری است

وی گفت: ما قدردان زحمات و تلاش‌ و کوشش های صورت گرفته در سازمان تعزیرات حکومتی، نظارت بر تولیدکنندگان را مهمترین بخش از فرایند تنظیم بازار و قیمت‌گذاری می دانیم.

رحیمی گفت: یکی از تلاش های ما با همکاری وزارت صمت و وزارت جهاد  که در حال حاضر به واقعیت پیوسته است موضوع تنظیم و کنترل بازار، تشکیل کمیته اقدام مشترک با محوریت سازمان تعزیرات حکومتی بود که به به لطف خداوند شعبه های  آن در تمام استان‌ها کشور نیز فعال شده و فعالیت خود را شروع کرده اند.

وی در انتها بیان کرد: امیدواریم با پیگیری جدی موضوع محوریت سازمان تعزیرات حکومتی ، روند نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها صورت بگیرد چون پیشگیری و نظارت بر بازار بسیار حایز اهمیت است و نباید در گیر و دار رسیدگی به پرونده‌ها غفلت کنیم تا شاهد ثبات اقتصادی و امنیت بازار باشیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

پایان پیام./

به این مطلب امتیاز دهید.
تبلیغات